راه اندازی مهد فاطمی در ایام فاطمیه 
راه اندازی مهد فاطمی در ایام فاطمیه 

راه اندازی مهد فاطمی در ایام فاطمیه 

یونس میجانی گفت: به مناسبت ایام فاطمیه مهد فاطمی راه اندازی شده و در این مهد مسابقات هنری و فرهنگی ویژه کودکان با اهداف آشنایی آنها با شخصیت حضرت زهرا (س) در حال برگزاری است
شناسه خبر : 1016445 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۰۷

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: یکی از برنامه های کانون امام علی (ع) با همراهی هیئت امنای مسجد، برگزاری مراسم عزاداری به مدت ۳ شب است که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در حال برگزاری است.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت بیان کرد: همچنین امشب بعد از اقامه نماز جماعت در مسجد امام علی (ع) تعزیه ای تحت عنوان حریم سوخته اجرا می شود.




وی افزود: البته شرایطی فراهم شده تا افرادی که به دلیل بیماری یا هر مشکلی امکان تماشای این تعزیه را ندارند بتوانند از طریق اینستاگرام به صورت زنده این برنامه را مشاهده کنند.




میجانی ابراز کرد: علاوه بر این نیز به مناسبت ایام فاطمیه مهد فاطمی راه اندازی شده و در این مهد مسابقات هنری و فرهنگی ویژه کودکان با اهداف آشنایی آنها با شخصیت حضرت زهرا (س) در حال برگزاری است.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: در همین راستا مسابقه نقاشی و شعر خوانی برگزار شده و به کودکان جوایزی نیز اهدا می شود.



وی اظهار کرد: از فضای کتابخانه به عنوان مکان اجرای این مسابقات استفاده شده برای این که بچه ها با کتاب و کتابخوانی مانوس شوند.



میجانی یادآور شد: این برنامه ها ویژه دهه دوم فاطمیه است و البته در دهه اول نیز یکسری ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت این ایام برگزار شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم با بزرگداشت ایام فاطمیه توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در راستای ترویج معارف فاطمی برداریم.

پایان پیام/ 586